Виховна робота

 




Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
·       Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
·       Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·       Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·       Вивчення здобувачів освіти, учнівських ко­лективів та об'єднань.
·       Організація виховання та згурту­вання .
·       Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
·       Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·       Робота з батьками, індивідуальний вплив.

«Золоті» правила класного керівника

v   Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.

v   Учитель повинен викликати любов  та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дити­ну та спілкується з нею, у стосун­ках з нею чесний і відвертий.

v   Учитель має бути веселим і жар­тівливим.

v   Учитель має раціонально вико­ристовувати свій час.

v   Учитель має бути доброзичли­вим.

v   Учитель має постійно вдоско­налюватись, розширювати свій
кругозір.

v  Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм  учням».

v   Учитель повинен реалізувати ін­дивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.

v  Учитель має створити колектив, в якому панує доброзичливість  стосунків.

v   Учитель має любити, захищати  дитину, поважати її почуття.










 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу